AD
AD baltic
Rodoma 1–9 iš 14
- Langų skystis
Žieminis stiklų ploviklis -21C PREMIUM 5l.
Ypač geros valomosios savybės ir apsauga nuo apledėjimo.
(0 reviews)€ 6.99 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G12/G12+ -35C 5l.
Raudonas aušinimo skystis G12/G12+
Šiuolaikiškas, ilgaamžis aušinimo skystis, skirtas lengvųjų ir krovininių automobilių, autobusų variklių aušinimui. Jame nėra boratų, fosfatų, silikatų, aminų, nitritų ar nitratų. Antikorozinių priedų derinys atitinka tarptautinius standartus.
G12/G12+ antifrizas su karboksilatinių priedų paketu, tai yra pagamintas organinių karboksirūgščių pagrindu. Atitinka standartą VW TL 774 D ir ženklinamas užrašu OAT („Organic Acid Technology“– organinių rūgščių technologija). Spalva – dažniausia raudona. G12 ir jo atmainų eksploatavimo trukmė – iki penkerių metų. Ji iš dalies priklauso nuo priedų savybių ir iš dalies nuo to, kad karboksilatiniai inhibitoriai ne taip sparčiai praranda savo pirmines savybes. Paprasčiau tariant, silikatai padengia paviršių vientisine plėvele, o karboksilatai reaguoja tik tose vietose, kur susidaro korozijos židiniai. Taip pat rinkoje galima įsigyti ir vadinamųjų hibridinių antifrizų („Hybrid Organic Acid Technology“– hibridinė organinių rūgščių technologija), kurių sudėtyje yra ir karboksilatinių, ir, pavyzdžiui, silikatinių inhibitorių.
(0 reviews)€ 11.00 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G13 -38C 5l.
Violetinis aušinimo skystis G13
Aukščiausios kokybės aušinimo skystis (antifrizas) etilenglikolio ir glicerino mišinio pagrindu skirtas šiuolaikinių automobilių ir sunkiųjų transporto priemonių varikliams aušinti. Saugo automobilio aušinimo sistemą nuo korozijos. Atitinka naujausios VW aušinimo priedų specifikacijos VW TL 774J (G13) reikalavimus. Pagamintas pagal kombinuotą organinių priedų ir stabilizuotų sindikatų technologiją (Si-OAT), vietoj etilenglikolio naudojant aplinkai draugiškesnę žaliavą – glicerolį. Lyginant su tradiciniu pagrindu pagamintais aušinimo skysčiais Antifreeze G13 gali sumažinti CO2 emisiją iki 11%. Be nitritų, aminų, fosfatų, boratų.
(0 reviews)€ 11.00 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE -35C G11 5l.
„Žalias aušinimo skystis G11” skirtas seno tipo varikliams.
Skysčiai, kurie paprastai vadinami G11, yra antifrizai, gaminami pagal tradicinę technologiją, įmaišant paketą priedų, kurių pagrindą sudaro neorganinių rūgščių druskos: silikatai, nitritai, nitratai, aminai, boratai, fosfatai. Gali būti ženklinami užrašais „Conventional coolants“ (įprastiniai aušinimo skysčiai) arba IAT („Inorganic Acid Technology“– neorganinių rūgščių technologija).
Iš esmės šiai klasei galima priskirti ir „Tosol“, tačiau su išlygomis. Pirmiausia, „Tosol“ yra prekės ženklas, sukurtas dar Sovietų Sąjungos laikais. Svarbiausias skirtumas yra tas, kad „Tosol“ sudėtyje gali būti boratų, fosfatų, aminų ir nitritų, G11 sudėtyje, pagal VW standartą, šių medžiagų neturi būti.
Panašūs antifrizai padengia metalinius paviršius apsauginiu sluoksniu, kurio storis kartais siekia 0,5 mm. Jis labai, kai kuriais atvejais net iki 50 %, sumažina šilumos perdavimo efektyvumą. Šiandien minėti aušinimo skysčiai laikomi moraliai pasenusiais. Silikatiniai inhibitoriai gana sparčiai praranda pirmines savybes. Be to, jų virimo temperatūra (105 °C) šiuolaikiniuose varikliuose yra per žema.
(0 reviews)€ 10.00 Į krepšelį - KĖBULO PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS
Vasarinis stiklų ploviklis 4l.
Vasarinis stiklų valiklis pasižymintis geromis nuriebalinimo savybėmis.
Neužšąla iki -5ºC
(0 reviews)€ 2.99 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G11 XL -35C 5l.
Geltonas aušinimo skystis G11 XL
Aušinimo skysti „G11 XL“ Šiuolaikiškas aušinimo skystis skirtas lengvųjų ir krovininių automobilių, autobusų variklių, turinčių daug aliuminio detalių, aušinimui. Skystis pagamintas naudojant pažangią technologiją, kuri veiksmingai nuo korozijos apsaugo automobilio variklyje esančius metalus; jame nėra boratų, fosfatų, aminų, nitritų ar nitratų. Antikorozinių priedų derinys atitinka tarptautinius standartus.
(0 reviews)€ 10.50 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G12/G12+ -35C 1l.
Raudonas aušinimo skystis G12/G12
Šiuolaikiškas, ilgaamžis aušinimo skystis, skirtas lengvųjų ir krovininių automobilių, autobusų variklių aušinimui. Jame nėra boratų, fosfatų, silikatų, aminų, nitritų ar nitratų. Antikorozinių priedų derinys atitinka tarptautinius standartus.
G12/G12 antifrizas su karboksilatinių priedų paketu, tai yra pagamintas organinių karboksirūgščių pagrindu. Atitinka standartą VW TL 774 D ir ženklinamas užrašu OAT („Organic Acid Technology“– organinių rūgščių technologija). Spalva – dažniausia raudona. G12 ir jo atmainų eksploatavimo trukmė – iki penkerių metų. Ji iš dalies priklauso nuo priedų savybių ir iš dalies nuo to, kad karboksilatiniai inhibitoriai ne taip sparčiai praranda savo pirmines savybes. Paprasčiau tariant, silikatai padengia paviršių vientisine plėvele, o karboksilatai reaguoja tik tose vietose, kur susidaro korozijos židiniai. Taip pat rinkoje galima įsigyti ir vadinamųjų hibridinių antifrizų („Hybrid Organic Acid Technology“– hibridinė organinių rūgščių technologija), kurių sudėtyje yra ir karboksilatinių, ir, pavyzdžiui, silikatinių inhibitorių.
(0 reviews)€ 4.00 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE -35C G11 1l.
„Žalias aušinimo skystis G11” skirtas seno tipo varikliams.
Skysčiai, kurie paprastai vadinami G11, yra antifrizai, gaminami pagal tradicinę technologiją, įmaišant paketą priedų, kurių pagrindą sudaro neorganinių rūgščių druskos: silikatai, nitritai, nitratai, aminai, boratai, fosfatai. Gali būti ženklinami užrašais „Conventional coolants“ (įprastiniai aušinimo skysčiai) arba IAT („Inorganic Acid Technology“– neorganinių rūgščių technologija).
Iš esmės šiai klasei galima priskirti ir „Tosol“, tačiau su išlygomis. Pirmiausia, „Tosol“ yra prekės ženklas, sukurtas dar Sovietų Sąjungos laikais. Svarbiausias skirtumas yra tas, kad „Tosol“ sudėtyje gali būti boratų, fosfatų, aminų ir nitritų, G11 sudėtyje, pagal VW standartą, šių medžiagų neturi būti.
Panašūs antifrizai padengia metalinius paviršius apsauginiu sluoksniu, kurio storis kartais siekia 0,5 mm. Jis labai, kai kuriais atvejais net iki 50 %, sumažina šilumos perdavimo efektyvumą. Šiandien minėti aušinimo skysčiai laikomi moraliai pasenusiais. Silikatiniai inhibitoriai gana sparčiai praranda pirmines savybes. Be to, jų virimo temperatūra (105 °C) šiuolaikiniuose varikliuose yra per žema.
(0 reviews)€ 3.30 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G13 -38C 1l.
Violetinis aušinimo skystis G13
Aukščiausios kokybės aušinimo skystis (antifrizas) etilenglikolio ir glicerino mišinio pagrindu skirtas šiuolaikinių automobilių ir sunkiųjų transporto priemonių varikliams aušinti. Saugo automobilio aušinimo sistemą nuo korozijos. Atitinka naujausios VW aušinimo priedų specifikacijos VW TL 774J (G13) reikalavimus.
(0 reviews)€ 3.30 Į krepšelį