Aprašymas
„Mėlynas aušinimo skystis G11” skirtas seno tipo varikliams.
Skysčiai, kurie paprastai vadinami G11, yra antifrizai, gaminami pagal tradicinę technologiją, įmaišant paketą priedų, kurių pagrindą sudaro neorganinių rūgščių druskos: silikatai, nitritai, nitratai, aminai, boratai, fosfatai. Gali būti ženklinami užrašais „Conventional coolants“ (įprastiniai aušinimo skysčiai) arba IAT („Inorganic Acid Technology“– neorganinių rūgščių technologija).
Iš esmės šiai klasei galima priskirti ir „Tosol“, tačiau su išlygomis. Pirmiausia, „Tosol“ yra prekės ženklas, sukurtas dar Sovietų Sąjungos laikais. Svarbiausias skirtumas yra tas, kad „Tosol“ sudėtyje gali būti boratų, fosfatų, aminų ir nitritų, G11 sudėtyje, pagal VW standartą, šių medžiagų neturi būti.
Panašūs antifrizai padengia metalinius paviršius apsauginiu sluoksniu, kurio storis kartais siekia 0,5 mm. Jis labai, kai kuriais atvejais net iki 50 %, sumažina šilumos perdavimo efektyvumą. Šiandien minėti aušinimo skysčiai laikomi moraliai pasenusiais. Silikatiniai inhibitoriai gana sparčiai praranda pirmines savybes. Be to, jų virimo temperatūra (105 °C) šiuolaikiniuose varikliuose yra per žema.
Rekomendacija:
Antifrizą rekomenduojama keisti kas 1–3 metus (priklauso nuo ridos).
Automobilių gamintojų patvirtinimai:
Audi/VW G11 / TL 774C, Audi/VW G 011 A8C A1, BMW N60069.0, MB 325.0/325.2. MB 000 989 08 25, MAN 324 NF, Opel/GM B0400240 / 1940656, Ford 1047035, Chrysler MS-7170, Fiat 9.55523, BS 6580, Iveco 18-1830, ASTM D3306/D4985, AFNOR NF R15-601, JIS K2234, MTU MTL5048.
Nuotraukoje pateiktos prekės spalvos, užrašai gali truputi skirtis, o aprašyme pateikta informacija yra bendro pobūdžio, tad gali būti paminėtos ne visos prekės savybės. Kilus klausimams, visada laukiame Jūsų skambučio telefonu Mob 1: +370 602 90071; Mob 2: +370 602 90052 arba el. paštu [email protected], pagarbiai auto dalių parduotuvė Kaune, Lietuvoje UAB HibDeta.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.