G11
Aušinimo skystis G11
- Cheminiai produktai
ANTIFREEZE -35C G11 5l.
„Žalias aušinimo skystis G11” skirtas seno tipo varikliams.
Skysčiai, kurie paprastai vadinami G11, yra antifrizai, gaminami pagal tradicinę technologiją, įmaišant paketą priedų, kurių pagrindą sudaro neorganinių rūgščių druskos: silikatai, nitritai, nitratai, aminai, boratai, fosfatai. Gali būti ženklinami užrašais „Conventional coolants“ (įprastiniai aušinimo skysčiai) arba IAT („Inorganic Acid Technology“– neorganinių rūgščių technologija).
Iš esmės šiai klasei galima priskirti ir „Tosol“, tačiau su išlygomis. Pirmiausia, „Tosol“ yra prekės ženklas, sukurtas dar Sovietų Sąjungos laikais. Svarbiausias skirtumas yra tas, kad „Tosol“ sudėtyje gali būti boratų, fosfatų, aminų ir nitritų, G11 sudėtyje, pagal VW standartą, šių medžiagų neturi būti.
Panašūs antifrizai padengia metalinius paviršius apsauginiu sluoksniu, kurio storis kartais siekia 0,5 mm. Jis labai, kai kuriais atvejais net iki 50 %, sumažina šilumos perdavimo efektyvumą. Šiandien minėti aušinimo skysčiai laikomi moraliai pasenusiais. Silikatiniai inhibitoriai gana sparčiai praranda pirmines savybes. Be to, jų virimo temperatūra (105 °C) šiuolaikiniuose varikliuose yra per žema.
(0 reviews)€ 10.00 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G11 XL -35C 5l.
Geltonas aušinimo skystis G11 XL
Aušinimo skysti „G11 XL“ Šiuolaikiškas aušinimo skystis skirtas lengvųjų ir krovininių automobilių, autobusų variklių, turinčių daug aliuminio detalių, aušinimui. Skystis pagamintas naudojant pažangią technologiją, kuri veiksmingai nuo korozijos apsaugo automobilio variklyje esančius metalus; jame nėra boratų, fosfatų, aminų, nitritų ar nitratų. Antikorozinių priedų derinys atitinka tarptautinius standartus.
(0 reviews)€ 10.50 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE -35C G11 1l.
„Žalias aušinimo skystis G11” skirtas seno tipo varikliams.
Skysčiai, kurie paprastai vadinami G11, yra antifrizai, gaminami pagal tradicinę technologiją, įmaišant paketą priedų, kurių pagrindą sudaro neorganinių rūgščių druskos: silikatai, nitritai, nitratai, aminai, boratai, fosfatai. Gali būti ženklinami užrašais „Conventional coolants“ (įprastiniai aušinimo skysčiai) arba IAT („Inorganic Acid Technology“– neorganinių rūgščių technologija).
Iš esmės šiai klasei galima priskirti ir „Tosol“, tačiau su išlygomis. Pirmiausia, „Tosol“ yra prekės ženklas, sukurtas dar Sovietų Sąjungos laikais. Svarbiausias skirtumas yra tas, kad „Tosol“ sudėtyje gali būti boratų, fosfatų, aminų ir nitritų, G11 sudėtyje, pagal VW standartą, šių medžiagų neturi būti.
Panašūs antifrizai padengia metalinius paviršius apsauginiu sluoksniu, kurio storis kartais siekia 0,5 mm. Jis labai, kai kuriais atvejais net iki 50 %, sumažina šilumos perdavimo efektyvumą. Šiandien minėti aušinimo skysčiai laikomi moraliai pasenusiais. Silikatiniai inhibitoriai gana sparčiai praranda pirmines savybes. Be to, jų virimo temperatūra (105 °C) šiuolaikiniuose varikliuose yra per žema.
(0 reviews)€ 3.30 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G11 XL -35C 1l.
Geltonas aušinimo skystis G11 XL
Aušinimo skysti „G11 XL“ Šiuolaikiškas aušinimo skystis skirtas lengvųjų ir krovininių automobilių, autobusų variklių, turinčių daug aliuminio detalių, aušinimui. Skystis pagamintas naudojant pažangią technologiją, kuri veiksmingai nuo korozijos apsaugo automobilio variklyje esančius metalus; jame nėra boratų, fosfatų, aminų, nitritų ar nitratų. Antikorozinių priedų derinys atitinka tarptautinius standartus.
s; jame nėra boratų, fosfatų, aminų, nitritų ar nitratų. Antikorozinių priedų derinys atitinka tarptautinius standartus.
(0 reviews)€ 3.30 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G11 -35C 1l.
„Mėlynas aušinimo skystis G11” skirtas seno tipo varikliams.
Skysčiai, kurie paprastai vadinami G11, yra antifrizai, gaminami pagal tradicinę technologiją, įmaišant paketą priedų, kurių pagrindą sudaro neorganinių rūgščių druskos: silikatai, nitritai, nitratai, aminai, boratai, fosfatai. Gali būti ženklinami užrašais „Conventional coolants“ (įprastiniai aušinimo skysčiai) arba IAT („Inorganic Acid Technology“– neorganinių rūgščių technologija).
Iš esmės šiai klasei galima priskirti ir „Tosol“, tačiau su išlygomis. Pirmiausia, „Tosol“ yra prekės ženklas, sukurtas dar Sovietų Sąjungos laikais. Svarbiausias skirtumas yra tas, kad „Tosol“ sudėtyje gali būti boratų, fosfatų, aminų ir nitritų, G11 sudėtyje, pagal VW standartą, šių medžiagų neturi būti.
Panašūs antifrizai padengia metalinius paviršius apsauginiu sluoksniu, kurio storis kartais siekia 0,5 mm. Jis labai, kai kuriais atvejais net iki 50 %, sumažina šilumos perdavimo efektyvumą. Šiandien minėti aušinimo skysčiai laikomi moraliai pasenusiais. Silikatiniai inhibitoriai gana sparčiai praranda pirmines savybes. Be to, jų virimo temperatūra (105 °C) šiuolaikiniuose varikliuose yra per žema.
(0 reviews)€ 3.30 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G11 -35C 5l.
„Mėlynas aušinimo skystis G11” skirtas seno tipo varikliams.
Skysčiai, kurie paprastai vadinami G11, yra antifrizai, gaminami pagal tradicinę technologiją, įmaišant paketą priedų, kurių pagrindą sudaro neorganinių rūgščių druskos: silikatai, nitritai, nitratai, aminai, boratai, fosfatai. Gali būti ženklinami užrašais „Conventional coolants“ (įprastiniai aušinimo skysčiai) arba IAT („Inorganic Acid Technology“– neorganinių rūgščių technologija).
(0 reviews)€ 10.00 Į krepšelį - Cheminiai produktai
ANTIFREEZE G11 LL KONC. 1l.
„Žalias aušinimo skystis G11” skirtas seno tipo varikliams.
Skysčiai, kurie paprastai vadinami G11, yra antifrizai, gaminami pagal tradicinę technologiją, įmaišant paketą priedų, kurių pagrindą sudaro neorganinių rūgščių druskos: silikatai, nitritai, nitratai, aminai, boratai, fosfatai. Gali būti ženklinami užrašais „Conventional coolants“ (įprastiniai aušinimo skysčiai) arba IAT („Inorganic Acid Technology“– neorganinių rūgščių technologija).
Iš esmės šiai klasei galima priskirti ir „Tosol“, tačiau su išlygomis. Pirmiausia, „Tosol“ yra prekės ženklas, sukurtas dar Sovietų Sąjungos laikais. Svarbiausias skirtumas yra tas, kad „Tosol“ sudėtyje gali būti boratų, fosfatų, aminų ir nitritų, G11 sudėtyje, pagal VW standartą, šių medžiagų neturi būti.
Panašūs antifrizai padengia metalinius paviršius apsauginiu sluoksniu, kurio storis kartais siekia 0,5 mm. Jis labai, kai kuriais atvejais net iki 50 %, sumažina šilumos perdavimo efektyvumą. Šiandien minėti aušinimo skysčiai laikomi moraliai pasenusiais. Silikatiniai inhibitoriai gana sparčiai praranda pirmines savybes. Be to, jų virimo temperatūra (105 °C) šiuolaikiniuose varikliuose yra per žema.
(0 reviews)€ 5.00 Į krepšelį